1. პროექტის სახელი: ჯანსაღი ცხოვრების წესი.
2. პროექტის მოკლე აღწერა: მოსწავლეები მოიძიებენ ინფორმაციას, ჯანსაღი ცხოვრების წესებზე: ჟურნალ–გაზეთებში, ინტერნეტში, იღებენ ინტერვიუებს ექიმებთან, მოქალაქეებთან. უშვებენ ბუკლეტს, ჯანსაღი ცხოვრების წესის შესახებ. აკეთებენ თემასთან დაკავშირებულ ნახატებს, სტენდზე გამოფენენ თავიანთ ნამუშევრებს.
3.პროექტის სრული აღეწერა:მოსწავლეები განსაზღვრავენ, პროექტზე მუშაობის ვადებს და პრეზენტაციის თარიღს. გაინაწილებენ ფუნქციებს, დაიწყებენ მასალის შეგროვებას, იმუშავებენ შესაბამის ლიტერატურაზე ბიბლიოთეკებში, ინტერნეტში. მიაკითხავენ ქალაქის პოლიკნინიკებს და ექიმებისაგან აიღებენ ინტერვიუებს. პარალელურად ჩაატარებენ გამოკითხვებს, თანატოლებთან და ქალაქის მცხოვრებლებთან. მოსწავლეთა ერთი ჯგუფი იმუშავებს, ჯანსაღი ცხოვრების წესის ამსახველ ნახატებზე, გამოსცემენ ბუკლეტს, გააკეთებენ კედლის გაზეთს, შესაბამისი სტატიებით და სურათებით, ბავშვების მიერ შესრულებული ნახატებით. მოეწყობა პრეზენტაცია და შეიქმნება ბლოგი.
4. მონაწილეთა ასაკი: 13–14 წელი.
5. ვადები/ ხანგძლივობა: 2010 – 2011 სასწავლო წელი, 1თვე.
6. პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში: ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერნეტში მუშაობა, აზრობრივი რუკის შედგენა, დისკუსია.
7. მოსალოდნელი შედეგები: ჯანსაღი ცხოვრების წესის დადგენა საზოგადოებაში, კედლის გაზეთის გამოშვება, ბუკლეტის გამოცემა, ნახატების გამოფენა, ბლოგის შექმნა.
8. სარგებელი სხვებისათვის: ჯანმრთელობისათვის სასარგებლო რჩევების მიწოდება, თანატოლებისა და საზოგადოებისათვის, ჯანსაღი ცხოვრების წესის დანერგვა და თემის აქტუალურობაზე ადამიანების დაფიქრება.
9. სამუშაო ენა: ქართული.
10. საგნებთან/საგანთა ჯგუფებბთან/სასწავლო ეროვნულ გეგმასთან კავშირი: ტოლერანტობა: სხვისი აზრისა და შეხედულებების პატივისცემა, ურთიერთ მოსმენა და კომუნიკაბელობა. ქართული: ინფორმაციის ლიტერატურულად გამართვა. ბიოლოგია: ადამიანებზე მავნე ნივთიერებებისა და მავნე ზეგავლენის შესწავლა. ინფორმატიკა: ინფორმაციის მოძიება ინტერნეტში. ხელოვნება: მოსწავლეთა მუშაობა ნახატებზე.
11. მონაწილეები სხვა სკოლებიდან: –
12. პროექტის ფასილიტატორის სახელი: ლელა ჭიჭინაძე.
13. პროექტის ფასილიტატორის ელ–ფოსტა: l.chchinadze@gmail.com
14. პროექტის ვებგვერდი/ბლოგი:
2. პროექტის მოკლე აღწერა: მოსწავლეები მოიძიებენ ინფორმაციას, ჯანსაღი ცხოვრების წესებზე: ჟურნალ–გაზეთებში, ინტერნეტში. იღებენ ინტერვიუებს ექიმებთან, მოქალაქეებთან. უშვებენ ბუკლეტს, ჯანსაღი ცხოვრების წესის შესახებ. აკეთებენ თემასთან დაკავშირებულ ნახატებს, სტენდზე გამოფენენ თავიანთ ნამუშევრებს.
3.პროექტის სრული აღეწერა:მოსწავლეები განსაზღვრავენ, პროექტზე მუშაობის ვადებს და პრეზენტაციის თარიღს. გაინაწილებენ ფუნქციებს, დაიწყებენ მასალის შეგროვებას, იმუშავებენ შესაბამის ლიტერატურაზე ბიბლიოთეკებში, ინტერნეტში. მიაკითხავენ ქალაქის პოლიკნინიკებს და ექიმებისაგან აიღებენ ინტერვიუებს. პარალელურად ჩაატარებენ გამოკითხვებს, თანატოლებთან და ქალაქის მცხოვრებლებთან. მოსწავლეთა ერთი ჯგუფი იმუშავებს, ჯანსაღი ცხოვრების წესის ამსახველ ნახატებზე, გამოსცემენ ბუკლეტს, გააკეთებენ კედლის გაზეთს, შესაბამისი სტატიებით და სურათებით, ბავშვების მიერ შესრულებული ნახატებით. მოეწყობა პრეზენტაცია და შეიქმნება ბლოგი.
4. მონაწილეთა ასაკი: 13–14 წელი.
5. ვადები/ ხანგძლივობა: 2010 – 2011 სასწავლო წელი, 1თვე.
6. პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში: ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერნეტში მუშაობა, აზრობრივი რუკის შედგენა, დისკუსია.
7. მოსალოდნელი შედეგები: ჯანსაღი ცხოვრების წესის დადგენა საზოგადოებაში, კედლის გაზეთის გამოშვება, ბუკლეტის გამოცემა, ნახატების გამოფენა, ბლოგის შექმნა.
8. სარგებელი სხვებისათვის: ჯანმრთელობისათვის სასარგებლო რჩევების მიწოდება, თანატოლებისა და საზოგადოებისათვის, ჯანსაღი ცხოვრების წესის დანერგვა და თემის აქტუალურობაზე ადამიანების დაფიქრება.
9. სამუშაო ენა: ქართული.
10. საგნებთან/საგანთა ჯგუფებბთან/სასწავლო ეროვნულ გეგმასთან კავშირი: ტოლერანტობა: სხვისი აზრისა და შეხედულებების პატივისცემა, ურთიერთ მოსმენა და კომუნიკაბელობა. ქართული: ინფორმაციის ლიტერატურულად გამართვა. ბიოლოგია: ადამიანებზე მავნე ნივთიერებებისა და მავნე ზეგავლენის შესწავლა. ინფორმატიკა: ინფორმაციის მოძიება ინტერნეტში. ხელოვნება: მოსწავლეთა მუშაობა ნახატებზე.
11. მონაწილეები სხვა სკოლებიდან: –
12. პროექტის ფასილიტატორის სახელი: ლელა ჭიჭინაძე.
13. პროექტის ფასილიტატორის ელ–ფოსტა: l.chchinadze@gmail.com
14. პროექტის ვებგვერდი/ბლოგი:
2. პროექტის მოკლე აღწერა: მოსწავლეები მოიძიებენ ინფორმაციას, ჯანსაღი ცხოვრების წესებზე: ჟურნალ–გაზეთებში, ინტერნეტში. იღებენ ინტერვიუებს ექიმებთან, მოქალაქეებთან. უშვებენ ბუკლეტს, ჯანსაღი ცხოვრების წესის შესახებ. აკეთებენ თემასთან დაკავშირებულ ნახატებს, სტენდზე გამოფენენ თავიანთ ნამუშევრებს.
3.პროექტის სრული აღეწერა:მოსწავლეები განსაზღვრავენ, პროექტზე მუშაობის ვადებს და პრეზენტაციის თარიღს. გაინაწილებენ ფუნქციებს, დაიწყებენ მასალის შეგროვებას, იმუშავებენ შესაბამის ლიტერატურაზე ბიბლიოთეკებში, ინტერნეტში. მიაკითხავენ ქალაქის პოლიკნინიკებს და ექიმებისაგან აიღებენ ინტერვიუებს. პარალელურად ჩაატარებენ გამოკითხვებს, თანატოლებთან და ქალაქის მცხოვრებლებთან. მოსწავლეთა ერთი ჯგუფი იმუშავებს, ჯანსაღი ცხოვრების წესის ამსახველ ნახატებზე, გამოსცემენ ბუკლეტს, გააკეთებენ კედლის გაზეთს, შესაბამისი სტატიებით და სურათებით, ბავშვების მიერ შესრულებული ნახატებით. მოეწყობა პრეზენტაცია და შეიქმნება ბლოგი.
4. მონაწილეთა ასაკი: 13–14 წელი.
5. ვადები/ ხანგძლივობა: 2010 – 2011 სასწავლო წელი, 1თვე.
6. პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში: ინფორმაციის გადამუშავება, ინტერნეტში მუშაობა, აზრობრივი რუკის შედგენა, დისკუსია.
7. მოსალოდნელი შედეგები: ჯანსაღი ცხოვრების წესის დადგენა საზოგადოებაში, კედლის გაზეთის გამოშვება, ბუკლეტის გამოცემა, ნახატების გამოფენა, ბლოგის შექმნა.
8. სარგებელი სხვებისათვის: ჯანმრთელობისათვის სასარგებლო რჩევების მიწოდება, თანატოლებისა და საზოგადოებისათვის, ჯანსაღი ცხოვრების წესის დანერგვა და თემის აქტუალურობაზე ადამიანების დაფიქრება.
9. სამუშაო ენა: ქართული.
10. საგნებთან/საგანთა ჯგუფებბთან/სასწავლო ეროვნულ გეგმასთან კავშირი: ტოლერანტობა: სხვისი აზრისა და შეხედულებების პატივისცემა, ურთიერთ მოსმენა და კომუნიკაბელობა. ქართული: ინფორმაციის ლიტერატურულად გამართვა. ბიოლოგია: ადამიანებზე მავნე ნივთიერებებისა და მავნე ზეგავლენის შესწავლა. ინფორმატიკა: ინფორმაციის მოძიება ინტერნეტში. ხელოვნება: მოსწავლეთა მუშაობა ნახატებზე.
11. მონაწილეები სხვა სკოლებიდან: –
12. პროექტის ფასილიტატორის სახელი: ლელა ჭიჭინაძე.
13. პროექტის ფასილიტატორის ელ–ფოსტა: l.chchinadze@gmail.com
14. პროექტის ვებგვერდი/ბლოგი:
lela dzalian mometsona sheni proeqti
ОтветитьУдалить